Докторе, защо?!?!

Бареков сигурно е фетишист. Няма здрава логика, по която да представи новината, че след вафлите “ББ” ще има и чорапи с лика на Дабъл Би, през гледната точка на премиера, който “е вдигнал ръце от хитри предприемачи, които спекулират с името му за евтини търговски трикове”: http://www.bnews.bg/article-51043
“След виното с неговия лик и шоколадовите вафли „ББ“, дойде ред и на трикотажа да се рекламира с министър-председателя. Този път плетачи на чорапи решили да ударят кьоравото с премиерската марка: „Оня ден дойде едно писмо от някакви хора  – чорапи да произвеждат с моето име. И им написах ето така едно голямо „не“, каза Борисов за Bnews”, пишат от медията.
Никъде няма редакционен коментар, че собственикът на сайта си е направил гащи с Бойко Борисов. Прозорливостта изисква обаче да бъде отбелязан и подобен развой на медийното-властовите събития. Така де, няма само журналистите да са в гащите Му. Трябва да има някаква равнопоставеност.
И докато в БиНюз (сигурни ли сте, че това Би идва от фамилията на Бареков?!) сипе разсъждения за спекулантите с името Му, то Фокус компенсират със спортните подвизи на премиера.
“Мартен Марми предаде поздрави от Сеп Блатер на „Витоша“ Бистрица и подари фланелка на швейцарския национален отбор на премиера” – най-важната новина в държавата, според агенцията към 15.40 ч.

Image

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: